آیین مراسم اهدای ۱۰۰ دستگاه تجهیزات گرمایشی به مددجویان بهزیستی استان تهران از سوی بانک ملت

مراسم اهدای ۱۰۰ دستگاه تجهیزات گرمایش با حضور نصر اصفهانی رئیس هیئت مدیره بانک ملت و محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران در ساختمان مرکزی بانک ملت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در ابتدای این آئین؛ مسعود نصر اصفهانی رئیس هیئت مدیره بانک ملت ضمن خیر مقدم به مدیر کل بهزیستی استان تهران و هیئت همراه گفت: ما در بانک ملت بر این اعتقاد هستیم که کمک به اقشار آسیب پذیر چه به صورت پرداخت تسهیلات چه به صورت مسئولیت اجتماعی باید انجام شود که الحمدالله بانک ملت در حوزه سازمان بهزیستی و ارائه تسهیلات به مددجویان همیشه پیشرو بوده است و امسال نیز بیش از سهمیه ابلاغی به این عزیزان خدمات رسانی شده است.
رئیس هیئت مدیره بانک ملت ضمن گرامی‌داشت هفته افراد دارای معلولیت گفت که در بعضی از شعب و  دستگاه‌های خودپرداز به تهیه رمپ و مناسب سازی برای این افراد پرداخته‌ایم.

محمد نصیری ضمن تشکر از مسئولین بانک ملت و قدردانی از خدمات ارزنده این بانک در بازسازی شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) ساخت وتجهیز شیرخوارگاه شبیر گفت در حال حاضر و با آغاز فصل سرما یکی از اساسی‌ترین نیازهای مددجویان که در ملاقات مردمی مطرح می‌شود نبود و کمبود بخاری و وسایل گرمایشی است که با همت بانک ملت خانه تعدادی از مددجویان گرم می‌شود.

در این مراسم  محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران به پاس تشکر از این امر پسندیده لوح تقدیری به رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت اهدا کرد.

کد خبر 96383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد